preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vugrovec - Kašina

Login
Kontakti

Ivana Mažuranića 43

10362 Kašina

Tel.: 01/2055 - 035

E-mail: ured@os-vugrovec-kasina.skole.hr

Raspored zvona

MŠ Kašina

 

UJUTRO

POPODNE

1.

7.45 - 8.30

13.45 - 14.30

2.

8.35 - 9.20

14.40 - 15.25

3.

9.30 - 10.15

15.35 - 16.20

4.

10.25 - 11.10

16.25 - 17.10

5.

11.15 - 12.00

17.15 - 18.00

6.

12.05 - 12.50

18.05 - 18.50

7.

12.55 - 13.40

 

PŠ Vugrovec, Prekvršje, Planina

 

VUGROVEC

PREKVRŠJE

PLANINA

1.

7.45 - 8.30

7.45 - 8.30

2.

8.40 - 9.25

8.35 - 9.20

3.

9.35 - 10.20

9.35 - 10.20

4.

10.30 - 11.15

10.25 - 11.10

5.

11.20 - 12.05

11.15 - 12.00

6.

12.10 - 12.55

 
7. 13.00 - 13.45

 

Školski list Zmajček

 

Školski projekti

eTwinning škola

Eko škola

e-Škola

e-Dnevnik

Pratite nas...

Dabar

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2009.

Ukupno: 606212
Ovaj mjesec: 2425
Ovaj tjedan: 363
Danas: 14
Virtualna škola

Obrazovanje

Sigurno na internetu

Red Button

Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece.

Stručni skupovi

Ostalo

Novosti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Mozaik za Vukovar
Autor: Željana Fabijanić, 27. 11. 2016.

U 8. c razrednom odjelu održan je vrlo kreativan i zanimljiv projektni dvosat koji je u učenicima uspio pobuditi empatiju prema vrlo važnom trenutku u našoj povijesti.


Dana 18.studenoga 2016. godine u Osnovnoj školi Vugrovec-Kašina 8. c razredni odjel pod vodstvom profesorice hrvatskog jezika i književnosti Renate Budak Lovrić uspješno je tijekom dvosata hrvatskog jezika odradio eksperimentalni projekt nadahnut inspirativnom lirskom crticom Siniše Glavaševića Priča za roditelje, a u svrhu odavanja počasti svim žrtvama Domovinskog rata.

Tijek i etape projekta, sve aktivnosti učenika i interakcije proizašle iz zadataka te u konačnici i rezultat njegove provedbe ciljano su postali sadržajem kratkog mozaičnog dokumentarnog filma. Za spomenuti se dvosat učenici nisu trebali pripremati jer je profesorica čitav projekt do 18. studenoga 2016. držala u tajnosti. Tada nam je, pročitavši u uvodnom dijelu sata spomenutu lirsku crticu, objasnila kako ćemo svojim kreativnim angažmanom oplemeniti i ovjekovječiti taj dan.

 

Kreativni zadatci

Zatim nam je podijelila zadatke i zaduženja u pisanom obliku. Većina je učenika dobila u zadatak kreativno se i originalno likovno izraziti ilustracijom odabranih citata iz lirske crtice, dok je sedmoro učenika dobilo zadatke i zaduženja različite naravi. Tako je učenica Lucija Židak dobila u zadatak javno interpretativno pročitati dijelove Glavaševićeve crtice koje je uz pomoć svog mentora Tomislava Antića pomno odabrala, oboje su inače članovi dramske skupine PŠ Vugrovec koju vodi ista profesorica. Eloise Habek i Damjan Šarlija, inače i učenici Glazbene škole Zlatka Grgoševića u Sesvetama, bili su zaduženi za skladanje originalne glazbene podloge odabranim citatima, a Dora Rihtarić, naša poznata plesačica i članica Plesnog kluba Matrioška, bila je zadužena za osmišljavanje prigodne koreografije koja bi povezala jezičnu i glazbenu komponentu zadatka u skladnu homogenu cjelinu. Ena Poljak dobila je ulogu redateljice i bila odgovorna za besprijekornu provedbu svih komponenti projekta, a Tomislav Antić, osim što je bio mentor interpretatorici Luciji Židak, bio je i kroničar čiji je zadatak bio aktivno bilježiti zapažanja o tijeku provedbe projekta te bilježiti dojmove sudionika, ali i gostiju tijekom i nakon dovršenja provedbe projekta. Važno je spomenuti i učenike Nikolu Jovičića i Frana Skazlića koji su sve sustavno bilježili kamerama te snimljeni materijal naknadno montirali.

  

Gosti na kreativnom satu

Za vrijeme trajanja dvosata u goste su nam došli ravnatelj škole, gospodin Vladmir Vuger i školska knjižničarka, prof. Katarina Jukić. Oni su imali ulogu promatrača te su vrlo pažljivo pratili što se u kojoj etapi projekta zbiva i kako se nosimo s ovakvim, nama nesvakidašnjim nastavnim situacijama. - Bilo je vrlo zanimljivo, odskače od uobičajenog načina obrade književnih djela i dopušta djeci da budu kreativna - objasnila je knjižničarka, koja nije skrivala zadovoljstvo viđenim. Ni ravnatelj nije ostao ravnodušan: - Primjećujem vrlo opuštajuću, poticajnu i motivirajuću atmosferu. Primjećujem i drugačiju organizaciju nastave. Moram priznati da je pročitani tekst potaknuo u meni razne emocije, ali sam se istovremeno osjećao vrlo ugodno i ponosno, kako na sve one ljude o kojima se govori u tekstu, tako i na učenike, koji su s puno pažnje i  empatije slušali tekst – ističe. - Ponosan sam i na prof. Renatu Budak Lovrić, koja je pridonijela takvoj atmosferi u razrednom odjelu i uspjela potaknuti empatiju učenika prema jednom tako ozbiljnom i teškom povijesnom trenutku. Bravo svima!

 

Homogene i harmonične pripreme

Dok su ravnatelj i knjižničarka promatrali, mi smo s profesoricom odrađivali naše zadatke. Iako se u početku činilo da će biti teško uskladiti glazbenu podlogu, koreografiju i odabrane ulomke teksta, s vremenom su naši glazbenici, Eloise na gitari i Damjan na harmonici, usuglasili svoja viđenja zadatka s polazišta instrumenata koje sviraju i skladali vlastitu skladbu, a plesačica Dora osmislila je zapanjujuću koreografiju – i sve je navedeno djelovalo homogeno i harmonično. Učenici čiji je zadatak bio izraziti se ilustracijom  inspiriranom zadanim citatom učinili su to jako uspješno - i to svi, bez premca - na što smo veoma ponosni. - U svaku boju se posebno uživim, te mi je u tom trenutku život skup raznih boja, bile one tamne i sumorne ili tople - ističe Antonio Šandar, vidno ponesen svojom likovnom zamisli. - Mislila sam na sve lijepo, a ono ružno stavila sam na stranu - objasnila je Sara Šebek dok je dovršavala svoj uradak.

Vrijeme je tako odmicalo, a nešto isprva stresno pretvorilo se u zabavan i kreativan dvosat. Redateljica Ena Poljak i prof. Budak Lovrić držale su sve konce u rukama i davale savjete u svrhu unaprjeđenja pojedinih komponenta projekta. Redateljica Ena kazala je kako je zadovoljna ovim kolektivnim uratkom i dodala kako sve to ne bi bilo moguće da nismo uložili toliko truda.

 

Oduševljavajuća finalna izvedba

Nakon priprema, stiglo je vrijeme za finalnu izvedbu na improviziranoj „pozornici". Na „scenu" je stupila interpretatorica  Lucija, čitajući odabrane ulomke  Glavaševićeva teksta uz nenametljivu Eloiseinu i Damjanovu instrumentalnu pratnju  koju je nježno naizmjence oplemenjivala Dorina plesna improvizacija – povezujući zasebne komponente u jedno. Izvedba je bila iznad naših očekivanja. - Preplavilo me oduševljenje, ponos i sigurnost da će cijeli svijet biti vaš - opisala je svoje još svježe dojmove prof. Budak Lovrić nakon  finalne izvedbe. - Osjetila sam lagani strah i tremu, ali u isto sam vrijeme sadržaj teksta poistovjetila sa svojom obitelji - dodala je Lucija, koja je hrabro i odmjereno interpretirala odabrane lirske citate. Naši virtuozi, Eloise i Damjan, kažu kako je u početku bilo teško usuglasiti sve tri komponente, ali ih je ubrzo preplavio val ideja i sve je postalo moguće.

Iz svega što se zbivalo na opisanom dvosatu hrvatskog jezika izvukli smo važnu pouku: zajedništvo u provedbi ideja svaki cilj čini mogućim. To je uistinu i bio recept za uspješnu provedbu ovog nimalo lakog zadatka. Nije niti potrebno spominjati koliko se isplatilo.

Tomislav Antić, 8.c

 

 



Izvor: Renata Budak Lovrić


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju